Grillkvällen & Nyförälskelse


När Vanessa & Cattie kom så fick jag blommor. Hur glad som helst blev jag. Inte varje dag men får blommor.



Sen var det lite mys innan grillningen.
Cattie fixade salladen & kycklingfiléerna och jag stod för grillningen. Jag hade nog det svåraste jobbet ♦LER♦
Som vanligt blir det tokmycket skratt när vi umgås. Vanessa hon är också med. Hon är så jävla söt så jag skulle kunna äta upp henne. Inte riktigt men nära på.

Jag låter bilderna tala för sig själv.
Håll till godo:


Mamma & dotterkärlek. Öl tillhör grill =)


Pussinuss


Coole Cattie ♥

Hahahaha, Cattie fotografera maten. Man kan ju tror att 3 personer delade på detta.
Saken är den att jag hade lagt upp allt utom dessa två. Ser ju fattigt ut


Mmm, gott med mat


Tagen på bar gärning. Dingar mig dock =)


Efter maten ska man vila. Emma (dockan) vilade också


Ser busig ut som fan.


Min finaste Vanessa o hennes lilla Emma

Det ska börjas i tid.
Mina sötaste favoriter fann varandra ikväll.
Det är kärlek ♥ Så sött att ser på dom små liven






Här börjas det pussas


Detta var en smarrig en..


...och båda var helnöjda


Sen blev det lite dans också


När dom kramades så blev det lite vilt, så dom trillade i backen


Fint kan vi också sitta


Så kärleksfulla blickar


Gott med klubba!

Snipp snapp slut så vara denna grillkväll slut =)

Tack Cattie för du är en sån fin vän! Älskar dig som tusan! Du är verkligen en sann vän ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Cattie

Oj men tacl för de orden gumman!

Tack jälv för att Du är en så sann vän... Du vet ALLT om mig & tycker ändå om mig skratt (ligger dock lite i den orden)

Vi får självklart göra om kvällen fler gånger!

Nu kallar mig kudde & har gjort det i nästan en timme.

Sov gott Snäckan!

Puss på dej & en MASSA kärlek<3

2009-06-26 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0