Kanon dag =)

Dagen började med att jag var och fick akupunktur nio i morse.  Idag blev jag väldigt snurrig, frös som bara den och blev väldans trött. Cyklade hem och vilade lite för att sen ta bussen in till Ängelholm och träffa Katarina. Gick väldans bra idag. Det går framåt för varje gång jag träffar henne.
Tog en snabbfika på vägen till fotbollsplanen.
Träffade Cattie och Vansessa där för att sen titta på IFK Göteborg, AIK, Kalmar FF, Örebro, Malmö FF och Halmstad spelade match mot varandra.Tror jag fick med alla där.
Wille var med i Malmö FF.

Här är lite bilder från dagen:


Wille är han som springer i mitten typ


William till vänster


Till vänster igen


Också till vänster igen...


Finaste och coolaste spelaren ♥


Medalj fick han också så klart  =)



Alla barn som varit med i Fotbolls-skolan


Vanessa var och kollade på när storebror spelade match


Vanessa & mamma Cattie


Sötaste flickan ♥




Vanessa kolla in hur långt hon kom i länghopp =)

Sen jag kom hem var jag borta i Saras nya lägenhet och kollade när tjejerna jobbade.
Nu ska jag gå in och dricka kaffe hos Petra med henne o Sara!!

Tjenixen!

Kommentarer
Postat av: Cattie

God morgon!!

Tack för igår=)

När dagen började här "slängde" bägge barnen sig på skolkatalogen för att visa Annelis "vänner"

Bägge barnen försökte härma å det blev goda skratt från oss alla.

Ha en kalasbra dag gumman!

Puss <3

2009-06-18 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0