Kvällen

Först och främst vill jag tacka Micke, Bettan & Cattie för era gratulationer
Ni är för söta!

Jag har faktiskt inte gjort så himla mycket idag.
Var ute och promenerade i 40 min sen tränade jag på min gymboll ett tag.
En rolig sak hände när jag var ute och gick.
Gick förbi där Saras mamma bor och ett tu tre så hör jag någon skriker: Anki Bagger! Två gånger!
Lilla Nonne var hos mormor och såg mig genom fönstret och kallade på mig.
Jag sa hej tillbaka och kunde ej låta bli att skratta. Han är för härlig!

Sen har jag kolla på Ugly Betty och nu kollar jag på Desperata hemmafruar.

Passar på att srkiva lite i pausen.
Det blir inget långt inlägg idag.

Nu börjar det igen..Puss puss

Kommentarer
Postat av: Micke

Har inga favo program, dom kommer försent för min

del.

Slafar vid 9.

Kram Micke

2009-06-17 @ 20:16:53
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0