Miércoles por la noche

Efter soleriet och läseriet så blev det duscheriet och sen slappedopperiet.
Satt här vid datan och kände att det är synd att vara inne när det är så underbart ute.
Så jag tog mig en powerwalk på 35 min. Gött som tusan var det.

Har precis planterat advokadokärnor. Får se om det blir något av det. Bara kul OM det nu skulle komma något =)

Ja det var min kväll. Som Ni märker så sitter jag vid datan igen.
Snickasnackar med Sofi som berättar om sin Vilde. Han lever verkligen upp till sitt namn-Vilde!
Han hittar på bus precis hela tiden.
Godingen!
Har dock bara träffat honom en gång och då sov han, men det känns som om man känner honom för Sofi berättar så himla mycket!

I morgon så är det musikgala i Hembygsparken. Detta är en av många åtgärder i kampen för att få behålla vårt sjukhus i Ängelholm.
Det kommer en del kändisar som ska sjunga. Den enda jag kommer ihåg är Kvinnaböske.
Kanske åker in och checkar läget. Vi får se.

Nu blev jag precis bjuden på fest hos den nya grannen Ingela, så jag får väl pallra mig dit. KUL!
Hennes påg fyller 20 år idag!

Vi höres! Tjing


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hahaha, mmm Vilde är en VILDE! Till sist efter att han diskat druckit te och samlat ihopa sina 2 bilar och sina 3 spidermans somna han äntligen iaf! Hoppas du hade kuligt på partajet! :o)

2009-06-25 @ 08:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0