Mys, mys och mera mys

Jag skulle ju ha en filmdag idag, men så blev inte läget alls. Jag har totalt fastna här, pratat med vänner, lagt in foto på facebook och pratat lite till.
En del är verkligen skumma, som man pratar med, men antar att jag också kan vara det ibland.
Ibland så undrar jag varför jag pratar med en del överhuvudtaget, för en del så ska det vara på deras villkor och när det passar dom.
Fast det finns ju fler folk att prata med. Men ibland undrar man hur folk är funtade!
Förstår ju dom som har barn att dom inte har tid att sitta o nörda sig i evigheters evighet..ler..

Håller på att kocka. Det blir nypotatis och lax.
Lax är så jädrans gott. Jag skulle kunna äta det flera gånger i veckan utan att tröttna. Tror jag!

Kvällen blir Talang 2009 & Berg flyttar in. Hon är så jädrans ball.
Sen får vi se vad som mer händer.

Hoppas allt löser sig för er, S & S! Jädrans energitjuvar ni råkat ut för!

Ha en bra evening!

Over & Out

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag önskar dej oxå en god kväll.

Kram Micke

2009-06-05 @ 21:24:13
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Bettan

Lax är gott, det äter jag ett par gånger i veckan!

Idag blir det tonfiskfilé till middag!

Passa dig för skumma typer!

Kram

2009-06-06 @ 16:04:13
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja du Bettan, dom finns inte i min umgängeskrets mer. Jag kan vara hövlig och prata, men umgås , det tiden är förbi! Inga eneritjuvar/mobbare/skummisar här inte =)



Är det gott med tonfiskfilé? Smarkar det typ som tonfisk på burk? Har aldrig smakat det.



Fortsatt trevlig helg//Kram

















2009-06-06 @ 22:10:23
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0