Nationaldagen

Jag vaknade verkligen sent idag, men gud så skönt det var att bara sova tills du vaknar och känner dig utvilad.
Att inte bryr sig om tiden !

Egentligen skulle jag kolla på min bror och hans familj när dom skulle uppgraderas på karaten, men då sov jag.
Cyklade bort där när jag duschat och så. Det var ju fler som skulle graderas så några fick jag se.

Cyklade hem till dom efter karaten. Skulle kolla vilka dagar som jag ska hämta Malousan på fritids.

Därefter åkte jag & Annika in till Maxi. Hon ska ha tjejkväll så hon handlade lite för kvällen. Jag storhandlade också, för 16 kr!!! Hahaha!

När vi kom tillbaka så var mamma & pappa där så vi kollade uppgraderingen som broder & Annika spelat in.
Jisses så duktiga dom är. Speciellt min bror & Victor.Dom  är skitduktiga. Dom andra är ju också duktiga, men min bror & Vicke har tränat lite länge.
Victor han har ju kollat in när dom som har svart bälte tränat så han har lärt in deras kata (rörelsemönster)  och kan det.
Jag tror att han kan komma långt! Stolt som en tupp är jag över allihop!!!

När jag skulle cykla hem så fick jag en lax som Oscar tog upp förra helgen. I love salmon!!!
Tror faktiskt jag ska prova receptet som jag fick från Spenshult. Där var det cashewnötter. Mumsigt som tusen!

Nu ska jag kolla film!

Ha en trevligt Nationaldag!       
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0