Sjukt..

Jag är så SJUKT TRÖTT att jag tror någon lagt sömnmedel i det jag ätit idag.

Hämtade Malou & killarna när killarna kommit och fått fika av världens bästa faster. Vi hade ju träning idag halv fyra, men ingen orkade.
Dom la sig i soffan och jag bäddade ner mig i sängen med filten och sen kollade vi på tv.
Killarna cyklade hem vid halv fem,  men gomsi var kvar.
Vi stack ut i regnet.
Hon fick mitt parapyl och var mäkta stolt =) Hon är så jävla söt!
Hon sa: Faster, va bra att det finns paraply och regnkläder. Stackars dom som inte har det och dom som inte har ett hem.
Hon är så söt!
Skulle ju posta mätningsdosan till hyresgästföreningen. Så nu är det klart, sen var vi och shoppade.
Annika hämtade henne vid sex-tiden och då höll jag på att laga middag.
Men den fick jag inget sällskap till.

Har pratat med moster två gånger idag. Min hemtele är ju inkopplad igen. GÖTT! Även om det har varit rätt skönt.

Har slappat o kollat tv. Sitter här och snicksnackar med Sofi (som stack till jobb precis) & Linn. Är så trött att jag knappt orkar skriva.
Hade någon sett mig nog så hade dom nog trott att jag sov redan..Känns så!

Nä nu avslutar jag. Har inget vettigt att skriva. Eller jag orkar inte är nog mer dett rätta.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Trötter dag!

Det har jag också haft!

Kram

2009-06-11 @ 21:26:36
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0