Tisdag =)

Började dagen med att tvätta en maskin.
Käkade frulle.
Snick snackade med Sofisan & Moster på msn.
Cyllade ner till VC och fixade en tid.
Vidare ner till sjukgymansten lånadepump till min gymboll.
Cyllade hem och pumpade gymbollen.
Cyllade tillbaka till sjukgymnasten och lämnade tillbaka pumpen.
Sen bar det av hem igen.
Efter det så cyllade jag till en annan sjukgymnast för att boka tid till akupunktur nästa vecka. (Min ordinarie sjukgymnast ska på semester and i need akupunktur två gånger / vecka.)
Cyllade hem igen.
Gick till prällen, men han var inte där så jag fick gå hem igen.
Tränade lite på gymbollen (träna & träna..haha..jag satt på den iaf och provade lite saker)
Fikade på mojjans rabarberpaj & kanelkaffe.
Läste tidningen (inte klar än)
Såg att jag fått in en förmögenhet på mitt konto. Skatten var insatt. Undrars vad jag ska göra för alla mina pengar? Känner mig som en miljonär faktiskt. Jag fick tillbaka 300 kr =)

Nu ska jag nog, förmodlingen sätta mig i in underbara soffa (som Sofi saknar..tradet läge, gomsi) och läsa färdigt tidningen och dricka mitt goda kanelkaffe.

Som Ni ser har jag varit himla flitig idag. Cyllat som bara den! Hurtig som man är !!! *host host*
Ha det gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0