Torsdagen, än så länge

Visst är det härligt att bara ligga kvar i sängen när man vaknat och bara mysa?! Underbart, tycker jag.
Det gjorde jag i förmiddags.
Rullade upp, öppnade fönstret, bäddade ner mig igen och bara låg och tittade ut på träden och allt annat som rörs sig där ute. Efter ett tag så tog jag min bok och läste en sväng.
Efter cirka en timme gick jag upp, fixade frulle och kollade på tv.
Satte upp tvättid så det håller jag på med nu. Snart klar.

Har även hunnit vara hos min bror och lånat telefonen. Ringt hyresgästföreningen. Ska göra en mätning till, sen blir det att skicka brev till hyresvärden, där han får informationen om vad som gäller ang temperaturen i lägenheten. Synd att ingen annan gör samma sak. Då hade han kanske fattat bättre. Men jag står för min sak och nu är det igång för min del!

Var på bibblan och kopierad papper som jag skulle skicka iväg ang klimatvården. Jag hoppas verkligen jag blir berättigad sjukpenningen under tiden. Men det tror jag, för min handläggare är skitbra!

Träffade killarna på bibblan, så jag bjöd hem dom på fika, vaniljte & rababerpaj.
Vi spelade Yatzy också. Vicke fick cykla hem tidigare så jag och Oscar spelade en runda själva. Gissa vem som vann? Jo, Oscar!!!
Han slog till och med yatzy två gånger. Han blev ju tokglad. Jag fixade yatzy på åttonde slaget..hahaha..Och det gälldes inte ens.

Nu sitter jag här och snackar med min kära vän, som också fått reumatisk värk och psoriasis. Det är bara en del i vad han fått den senaste tiden. Fy fan säger jag bara vad han fått utså mycket skit det senaste året.
Hoppas han kommer till snart så han får medicin så han mår bättre snart. Jag kan bara ge honom lite råd.

Man kanske ska ta och slänga sig i soffan och läsa boken jag lånade på bibblan idag. Det är en triolog. Spännade som bara den. Detta är sista delen.Jo så får det nog bli.

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Bettan

Bra att du står på dig ang hyresvärden!

Din morgon lät mysig!

Men jag skulle aldrig ha ro att ligga kvar så länge i sängen, det räcker den tid det tar för mig att kliva upp ur sängen direkt efter jag har vaknat;)

Kram

2009-06-04 @ 20:43:46
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Micke

Inne o önskar dej en go kväll.

Kram Micke

2009-06-04 @ 20:47:59
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Ja för sören, han måste ju fixa.

Den va supermysigt, precis som hela dagen.



Men har man inget att göra så är det helt okej. Annars brukar jag också vara så när jag vaknar; upp direkt, men nu måste min kropp också hinna vakna.



Imorgon ska jag ha en film dag. Har massa filmer att kolla på. Det blir en supermysdag =)

Kram



Micke: Jag önskar dig detsamma! Hoppas att din dag varit kanon=) Kramisar

2009-06-04 @ 22:08:24
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0