Vilken slappedag =)

Pappa ringde ju som sagt innan och fråga om jag kunde passa Zack. Klart!
Tog bussen dit och alla tre mötte mig.
Zack såg inte mig först, men sen blev han superglad.
Han har växt bara på 1 vecka.
Skitsöt!

Har typ legat i trädgården i solsängen hela eftermiddagen och läst. Gick inte in förrän klockan var åtta. Det var superskönt att bara ligga och slappa, men har fått soleksem på bröstkorgen. Attans!
I början smörjde jag mig, varje dag, sen gör jag det inte en dag, så är det kört!
På måndag ska jag gå och köpa en ny solkräm med lite högre solskyddfaktor!

Annars hade det inte hänt så mycket alls. Vi grillade innan idag och det var helt underbart gott, även om det blev kycklingfilé 2 dagar i rad.
Mamma hade gjort en supergod marinad. Mmmm!

Kollade på Sommarkrysset och snicksnacket en stund med mina föräldrars nya grannar. Dom har 2st  hundar, blandras Shih tzu/papillion. Zack blev eld och lågor. Han fick träffa tiken och klart så ville ha dia. Hon blev ju klart arg, men han skulle dit hela tiden. Lille bebisen!

Han har busat flera gånger. Han biter mig som fan. Så har han hoppat upp när jag legat där ute och fått tag i skinnet på armen. AJ!!!!
Han är säkerligen sugen på att ta en tugga på mig, haha!

Japps, det var denna dagen.
Nu ska jag gå och äta lite jordgubbar & mjölk.

So long!
xo xo xo

Kommentarer
Postat av: Bettan

Detta lät som en toppen helg!

Klart han vill ta en tugga av söta Anneli:)

Kram

2009-06-28 @ 23:12:06
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0