24 mars

Vaknade väldigt tidigt, kl:06, men jag slumrade till i omgångar till kl var typ 8 och gick upp halv 9.

Direkt när jag vaknade kände jag att detta kommer bli en riktigt bra dag. Solen sken!
När jag kom upp och rullade upp då ser jag att det har snöat. Går ut och hämtar tidingen och känner hur jädrans kallt det är. Det var ju minus grader. Jisses!
Men solen den sken, så det var ju kanon trots allt=)

Tvättdag idag.
Står i hallen och ska precis gå ut i tvättstugan när jag ser någon komma gående på uppfarten. Jag tänker: Shit vad jag känner igen henne.
Det var min brors sambos lillasyrra som kom och hälsade på. Hur kul vart inte det då? Riktigt kul!
Hon skolade in sin dotter och skulle gå ifrån en stund och passade på att komma till mig.
Det är verkligen tokskoj med oväntade besök! Me like!

När vi sitter här och snackar så kommer Cattie också, men det visste jag om.
Efter ett tag går Linda. Cattie & jag går till affären.
Hon kom med fika, men glömde köpa mjölk.
Som vanligt har vi skitskoj, skrattar som fan och snacka massa.

Tog en runda med dammsugaren idag med. Storstädade igår, men jag hatar när det kommer snafs på golvet, så jag fick suga lite idag med.

Har hunnit med att klippa mig med. En så kallad luggklippning för 30 spänn. Hon tog lite mer än hon skulle. Så snäll så =)

Annars har jag väl mest myst idag. Lyxat till det med att ligga i soffan, med massa solsken in, smaskande på choklad och läst.
Hjälpt min moster med hennes msn. Har nog mest slappat! Skönt!

Imorgon är det våffeldagen, men det lär nog inte bli några för min del.

Nu ska jag slänga mig i soffan igen och kolla Brothers & Sisters, sen är det nattedags.

Over and out

Måste säga att Ni är jävligt lama när det gäller att kommentera!!!



Kommentarer
Postat av: Piddor

Bra dag med andra ord vännen.. Glad för din skull!!! Hej på daj...Kramen.. ;)

2009-03-25 @ 00:56:40
Postat av: Cattie

Tack för en mysig fika... jag å Lillan kommer när vi kan. Hon fick stanna hemma från dagis för hon fick en tråkig febertopp i natt!

Känner mig oxå träffad när Du skriver Du hatar snafs på golvet... lovar att inte ta in fler stenar nästa gång=)

Puss puss

2009-03-25 @ 08:59:57
Postat av: Anneli

Cattie: Haha nä det var faktiskt itne "dina" stenar som du tog med dig som jag syftade på. Fast där var ju ngr både på pallen,sängen och glovet. Gör inget,för d va annat skit jag syftade på.



Tack själv och tack för idag med! Verkligen tokbraiga dagar.Älskar dig! Puss

2009-03-25 @ 19:35:26
Postat av: Anneli

Pidder:Ja faktiskt en väldigt bra dag.

Jag lekte låtsasleken. Den gick ut på att jag låtsades att jag inte kände värken. D gick sådär,men när man har kanon sällskap så "glömmer" man lite. KRAM!!!!

2009-03-25 @ 19:36:28
Postat av: Anonym

vad ska man kommentera om du,,,du e ju bara sjuk hela tiden,,vad ska man säga,,grattis eller ???

2009-03-27 @ 14:48:00
Postat av: Anonym

man behöver inte kommentera,och man behöver inte i heller gå in och läsa i fall man inte vill,jag tycker din sista kommentar var lite dum,man kan ju inte hjälpa att man har jätte mycke värk,men nu ska du ju få hjälp skönnnnnnnnnnntttttttttttttttt

2009-03-30 @ 14:35:39
Postat av: Anneli

Nä, jag vet. Grejen är att personen som kommenterade anonymt, är inne och kolla min blogg titt som tätt, ibland flera gånger om dagen.

Så personen måste vara väldigt nyfiken av sig,trots allt!!!

För jag menar om man nu tycker jag skriver att jag e sjuk jämt,varför fortsätta läsa?

Antagligen har inte personen alla chipsen i påsen!!!

2009-03-30 @ 15:11:42
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0