35 år festen igår

Maten: Kanon

Folket: Kanon

Festen: Si så där. Det tog ju lite tid innan dom kom igång. Jag stod och sjöng karaoke själv, men sen kom dom andra också i form=)
Men sen var det bara bra. Underbar människor dom där som kom hit.

Paketerna: Jag är skitnöjd.
Fick kuddar till min soffa, som var jättefina. Fick ett jättefint ljus, påslakanset och 2 extra örngott utav Sara och grannarna.
Sen fick jag presentkort på Ikea. 400kr utav Sanca & Linn, 800kr utav Frohm, Jassi, Annso & Jenny.
En flaska vin/champange och en chokladask utav Ján & George.
Sen har jag ju fått MBT-skor utav mina föräldrar, en plånbok i skinn och soffa. Har säkert fått mer, men fick dom för längesen ju.

Utesviret: Kunde jag varit förutan. Jag gillar verkigen inte det längre. Stället är ett skitställe rent ut sagt, enligt mig.  Jag gick tom från stället och gick en sväng på stan för tiden skulle gå snabbare. Kom hem sent. Nämde här hemma innan att jag inte va sugen på att gå ut, men blev det klagomål.

När jag kom hem vid 4-tiden så började jag städa undan och slängde jag mig i duschen.
Idag har jag fixat och donat. Bara toka golv kvar.
Mår väl si och sådär. Lite pga intaget av alkohol igår. Det är ju inte så att man brukar dricka.Var rätt så länge sen, så man förgiftade kroppen lite igår,haha, men för övrigt så är det som det brukar.

Foto kommer senare och kanske en och annan film, kanske.

Nu ska jag vila.

Tjenixen


Kommentarer
Postat av: Wilma

Ahhh du fick ju soffan utav dina föräldrar med i tidig födelsedagspresent!

2009-03-01 @ 16:53:47
Postat av: Bettan

Det lät som en bra fest!

2009-03-01 @ 17:51:32
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wilma: Jag jag la till den med. Mamma o pappa sa till mig igår oxå.



BettaN: Ja vi hade det rätt trevligt. Antar att mina gäster tyckte den var lyckad.

2009-03-02 @ 14:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0