Begravnings dagen, perfekta dagen

Igår var den dagen då vi skulle på begravning.

Kan man vakna till ett mer perfekt väder än vad det var?
Stålande sol, till och med så att man kände värmen.
Alltså perfekt!

Inne i kyrkan var det kanonfint!
Alla blommorna, talet var helt perfekt, otroligt bra, pslamerna hade hon själv valt, min kusin sjöng " Jag har hört om en stad " och "Over the rainbow".
Det kändes skönt att sitta där och veta att hon har det bra nu. Samtidigt så var man ju ledsen, men inte ledsen på samma vis som jag trodde att jag skulle vara. Jag var typ mer glad-ledsen-lättad.

Sen vad som hände igår kväll, gjorde bara att dagen blev till den bästa i mitt liv!
Så jäkla mäkigt, så stort, så starkt!

Detta kommer jag leva på länge! Det tror jag vi alla kommer att göra. För nu vet vi att hon har det bra!

Om Ni kunde se mig när jag sitter här och skriver ,så hade Ni sett att  jag sitter med ett leende på läpparna. Jag känner mig så lugn och allt är liksom perfekt, känns det som. UNDERBAR KÄNSLA!

Kan säga att även om jag inte mår bra i kroppen, så mår jag ändå så bra, för detta gjorde att jag glömmer lite. Jag känner bara glädjeruset i min kropp. Jag sjunger och jag dansar, allt känns TOPPEN!!!

Ha en underbar dag!

Love, xo xo xo



Kommentarer
Postat av: Bettan

Skönt att du kan känna så!

Jag är inte ett dugg avundsjuk på eran vår;)

2009-03-20 @ 16:44:18
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hoppas att du har en bra känsla i kroppen idag också!

2009-03-21 @ 11:01:42
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Vet du vad, den höll knappt i sig överhuvudtaget, tyvärr! Men den kanske kommer igen snart=)

2009-03-21 @ 16:48:08
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0