Kalas-helg

Ikväll ska vi på kalas hos min kusin som fyllde 14 år i onsdags.
Kommer säkert bli jättetrevligt som vanligt, god mat och så, men jag känner verkligen inte för det.

I morgon ska ju fira min fördelsedag med min bror och familj och inte ens det känner jag för det heller.

Jag mår sämre än igår och jag fattar inte det. Det borde ju blir bättre av kortisonet, slemlösande och hostmedcin, men tydligen inte.

Känner mig helt jävla tom i skallen. Helt, ja jag vet inte ens vad , för jag finner inga ord.

Lägger ner nu,för som ni märker kommer det inget kul för er att läsa.

Hörs en annan dag, när humöret o jag e på topp ist.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Micke

Upp med humöret,

sorry jag är född optimist tror jag.

Men skriv när känner för det. Men du har rätt i att

nu går allting runt som ett ekorrhjul.

Även här i gråa småland.

Men det blir snart bättre så upp med humöret.

Må väl o här kommer en bamse kram i alla fall.

2009-03-14 @ 11:49:56
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har så rätt så,men ibland när det händer för mkt saker omkring en som kanske itne är så positivta,då får man falla tbx ett tag.

Vilket jag gjorde!

2009-03-17 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0