Kenny Jönsson

Glömde skriva att när jag satt på bussen i Ängelholm, så kom Kenny gående med sin dotter.
Vi stod vid ett vägkors och busschauffören öppnade dörren och sa:

- Hallå!
- Hej, svarar Kenny
- Ska du inte åka med?
- Nä du, jag har åkt buss hela natten.
- Jasså, då är du trött?
- Nä, jag har sovit gott.
- Okej, vi ses på fredag, säger chuaffören
- Ja gör vi , svarar Kenny
 Och vi kör vidare

Jaha, det var dagens "kändis" samtal!
Det var det första och det enda kan jag berätta.



Nä han har två ben faktiskt. Han bara skojar på bilden =)

Kommentarer
Postat av: Piddor

Finns bara en KENNY!!! Han e kung.. ;) FORZA DI GRÖNE... HAHA... Detta var fan stort av dig o sätta in bild på våran kung...Hyllar dig vännen.. P&K ;)

2009-03-26 @ 00:10:17
Postat av: Anneli

Äsch!

2009-03-26 @ 13:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0