Lördagen

Dagen började med frukost.
 Åkte hem till mig och la av mina saker, åkte vidare till Maxi och sen åkte vi in till farmor på sjukhuset. Hon var som hon brukar. Pigg  och sömnig om vartannat.
Vi pratade som vanligt och skojade.
Vi bestämde att jag skulle komma till henne imorgon när jag varit på akuten. Hon vinkade glatt och tackade oss för att vi kom och hälsade på.
Min älskade finaste, sötaste lilla farmor!

Körde till Netto och shoppade saker till när jag ska fira mindag med min bror och familj.
Vidare hem till Munka och käkade "middag" på pizzerian.
När Sara kom så gick vi in till mig så hon fick sin present från mig. Hon blev jätteglad.

Kvällen blev inte som jag planerat. Beskedet jag väntat på fick jag idag. Känner mig hur lugn som helst. Blev lite som en chock trots att jag hade väntat mig det.
Ni som vet vad det handlar om, skriv inget om det här, så är ni snälla! Ni kan nå mig på mobilen istället eller ring hem, den är kopplad.

Är hos mina föräldrar igen och blir nog här ett tag.

Måste säga att det känns som en sten är borta från mitt hjärta, fast att det ändå smärtar.
Ha, det rimmade lite, eller?

Nu ska jag njuta av mitt vin och surfa vidare.

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Linn

Kram!!

2009-03-08 @ 04:44:36
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: sassa

kram o kärlek!!!!!

2009-03-08 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0