TJOHO! Så jävla rätt som vann!!!

LÄNGE LEVER MAGNUS & ANNIKA!

Jag vrålade precis som om det vore jag själv som vunnit.
Sabina satt väldigt tyst.
Mange reste sig och gick..haha

Jag trodde helt klart att Bagge skulle ta hela skiten efter den sista dansen. Den var så UNDERBAR.
Så jädrans bra var den.

Magnus sista dans var ju så himla bra med. Bra fart och så!

Magnus, den stora, söta nallebjörnen! Så jävla bäst liksom! Tänk att kunna röra sig så som han gör trots sina 145kg.
Jag har fan problem och röra mig så som jag ser ut nu, haha!




Kvällen har varit kanon.
Lagade mysmiddag. Lax med ris sen slängde jag på lite fetaost och gurka på det. Superb!
Sabina kom in och snackade lite skit. Väldans trevligt.
Hon gick precis innan Let´s Dance, men kom relativt snabbt igen och kollade hela här.
Vi har snaskat på glass, choklad och bara haft det mys
Verkligen toktrevligt! En mycket härlig tös, den där Sabina <3
Kom snart igen!

Nu ska jag bädda ner mig och läsa Henning Mankells bok, Kinesen!

Det var något som jag och Sabina pratade om. Jo,det var Mathias Flink .Dom visade honom på nyheterna, så skulle jag fråga Sabina om hon hört om massmorden, 19 personer. Kom dock på innan jag skulle berätta att det var i Kinesen som jag läst om detta. När jag talade om det, så skrattade hon bara åt mig. Hon tyckte jag väl att jag var lite väl...
Snacka om att man är förvirrad och blandar ihop, haha.

Natti natt




Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack så jätte mycke för allt igår va dö mysigt..skönt att ha någon att kolla lets dance me o att sitta i en varm lägenhet =) hehe..puss puss. klart vi ses snart igen. =)

2009-03-28 @ 12:28:09
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: Micke

Det där med att blanda ihop det är åldern he he.

Må väl min vän.

2009-03-29 @ 18:18:19
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0