Vilket vackert väder...

..solen skiner i dag! Oboy...
Så underbart väder det har varit idag.
Kanon!

Var ute och gick en lite sväng, satt i parken lite och bara njöt av solen. Det blåste lite kallt, men det gjorde liksom inget.

Annars har dagen gått. Har inte gjort så himla mycket.
Kollade på Patrik 1,5. Den var helt okej, faktiskt!

Kan ju tala om att denna donnan ställde TILLBAKA klockan igår när jag la mig.
Tittade på den i morse och tänkte; Vad klockan går sakta!
Sätter på min mobil där jag fått ett meddelande utav Cattie; Jag visste jag hade rätt. Man skulle ställa FRAM klockan.
Tar fram gårdagens tidning och tittar. Oups, bara till att ställa fram klockan.
Inte så jädrans konstigt det kröp o kroppen på mig när jag låg där i sängen. Klockan var för fasiken halv elva. Nästan middagstid ju. Min klocka var ju halv nio. Haha!
Anneli i ett nötskal! Så blir det när man bara glor snabbt i tidningen!

//MiniGerdan

Kommentarer
Postat av: Micke

Det där med ålder oki, det är nästan så att man får ha några gula posti lappar med mej he he. ;-)

Må väl.



2009-03-29 @ 20:45:30
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Moster

Anneli ,, det är så här man sätter tillbaka

utemöblerna vintertid,,,,sen tar man fram dom när det blir vår,,,,,

det kan man tänka på när det är dax att ändra på

klockorna

kramizzzzzzz

2009-03-29 @ 23:10:29
Postat av: Tess

Massa o läsa nu ju... Har inte varit inne på evigheter på nätet alltså.. =) Var har du tagit vägen??Ser dej nästan aldrig. puss

2009-03-30 @ 08:45:30
URL: http://matheha.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hahahahaha, fjolla!

2009-03-30 @ 11:54:16
Postat av: Anneli

Moster: Jaja, det var inget jag tänkte på när jag skulle lägga mig, haha.PoK



Tess: Jag är där inne där jag bor =) Puss



Wilma: Visst är jag kul? <3

2009-03-30 @ 13:25:59
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0