Dagen idag

Lånade pappas bil och urättade ett ärende i Ängelholm. Det gick bra =)
Körde hem till Cattie & Allan och gratulerade Cattie på henne födelsedag.
Vi två åkte och hämtade finaste prinsessan, Vansessa, på dagis. När hon såg mig sa hon: Mamma, min Anneli!
Världens goaste tös!
Satt och snackade lite skit för att sen resa vidare till Munka och klippa mig. Ruskigt kort blev det, men det växer ju ut igen.
Städade undan lite hemma och satte upp tvättid.
På vägen tillbaka till  Spången och mina föräldrar så körde jag inom Monica & Evelina. Satt där nån timme och snicksnackade och fikade.
Alltid lika trevligt!

Nu sitter man här, duktigt såsig. Mamma & jag har käkat burgare. Onyttigt, men det var rätt gott trots allt.
Känns som att det blir en tidigt kväll.

Imorgon blir det karatematcher hela dagen. Min brors pågar ska tävla. Ska bli riktigt skoj att kolla på =)
På kvällen så kommer Sassa på besök, förmodligen. Får väl se om hon får tummen loss, haha.

Nu tyar jag icke mer.

Tjoflax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0