En sak till...

..eller två.

Först så ville jag visa presenten jag fick utav Ylva när vi var i Kungälv.



Vet inte vad man ska kalla dom, men man kan väl säga att det är vantar fast utan fingrar. Man har dom över handleder så man håller värmen.
Ylva hade såna på sig. Dom var verkligen jättefina vilket jag berättade för henne och då sa hon att hon kunde skicka några till mig.
Men så åkte hon hem över natten och dagen efter fick jag dessa. Jag blev så glad så jag blev rörd. Så himla snällt.

Hade dom på mig i natt när jag sov för att få lite värme. Alltås inte bara dom. Shit vilken syn det hade varit. Helnäck och såna på handlederna....hahahaha
Kommer säkerligen få ha dom på i natt med eftersom det är skedakallt här. Bara kolla här som man får pälsa på sig



Adidas träningsställ, eller vad det nu heter, morgonrock och sen tjocka håser (strumpor på skånska) och innedojs.
Lik förbannat så fryser jag. Det är INTE mäsnkligt att ha det så här kallt. Det fakking stengolvet gör inte saken bättre.

Kolla så arg jag är för jag fryser:


Hade hyresvärden sett mig där så hade han nog sprungit med svansen mellan benen.
Jag ser verkligen LIVSFARLIG ut!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Oh shit oh my good!

Im shaking my boots.... verkligen alltså. Dej skulle man inte vilja möta i en mörk gränd ;) hahaha d e verkligen kallt. speciellt på bottenplanbrrrrrr

2009-05-24 @ 23:46:53
URL: http://matheha.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja passa dig. Jag e tokfarlig, haha

Jepps det är ju det. Fast jag har ju bara en våning, men d e kallt.Blir t att ringa imrg. Hänger du oxå på eller?

2009-05-24 @ 23:53:24
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0