=)

Ännu en kväll med MASSOR gapskratt.
Dom är verkligen härliga. Ulla är så jäkla rolig.
Vi satt och pratade om svininfluensan och då klämmer Ulla av: Jag kolla mig i speglen innan idag. Vi dog av skratt. På tal om svin alltså.
Hon hade inte "nappat" dom på länge och dom såg ut som svinryggar.  Hon är så jädrans go.

För en liten stund sen så gick jag och Marie ner på entréplan och skulle ta hissen.
Hissen kommer, dörren öppnas och där står Ulla. Hon var väg ut, då hon trodde hon var på våning 2. När hon ser oss blir hon så paff och lång i huvudet, eftersom hon trodde hon var på rätt våning. 
Jag och Marie skrattade så vi höll på att dratta i byxan. Ulla var inte långt efter. Vi stod i hissen alla tre och skrattade så hissen skakade (kanske inte bokstavligen, men vi skrattade MASSOR).
Ingen kunde gå ut därifrån för vi skrattade så mycket.
Tur att klockan inte var så mycket för då hade vi väckt hela korridoren.

Ni tycker säkert inte det låter skoj, men om Ni varit här så hade ni fattat.
Så mycket som jag har skrattat här under dessa snart 3 veckor, så mycket har jag nog inte skrattat på under dessa månaderna som varit på detta år.

Ser verkligen fram emot att komma hit nästa år och träffa alla igen. Vi ska försöka få samtidigt och ungefär vid denna tiden.
Tills dess får jag leva på dom roliga minnen som jag fått, kolla på filmerna och fotografierna.

Nu ska jag maila över mina foto till Kristina & Marie.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas d inte känns alldeles för tråkigt att komma hem igen?? Jag sak se om jag kan lägga ut ett foto på mitt hår har försökt ta en snygg bild men d har inte blivit bra alls.. ser fan inte klok ut på visa bilder..kul att läsa att du har haft kul där uppe..=) ha d gott puss puss

2009-05-03 @ 21:51:29
Postat av: Anonym

Det är så skönt att du har så roligt,men det får du ha när du kommer hem också,och sen åker du till Kungälv om en vecka så det blir säkert bra.

2009-05-04 @ 10:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0