Fredagen den 29 Maj

Idag har jag haft en kanon dag =)

Åkte in till Cattie och barnen vid halv två. Mötte upp dom på stan. Gick lite rundor, käkade glass, gick lite till och sen gick vi hem till dom.
Där fick man tacos. Så jädrans gott!
När jag umgåtts med dom i 6.5 h så gick jag vidare ner till stan och hem till Heidie där Sara & Nonne också var.
Satt där och snicksnackade till kockan nästan var 22.30.
Åkte hem och tittade in hos grannen, Petra, för jag såg en liten bebis hund. Klart jag fastnade där ett bra tag och drack kaffe och snackade skit.
Bebishunden heter Rex och är ca 4-5 månader. Jag tänkte att jag nog inte är allergisk mot den för den är ju korthårig. Rex ville komma upp till mig. Klart han fick det. Gosade till det lite sen fick jag gå hem för det kliade lite väl mycket. Jävla allergi!
Så var det med det goset.

Lite bilder från dagen:


Här har jag snottat Willes cykel och kidsen ville med på en åkttur =)


En glad cykelkille


Vanessa & William med sina bästa (fotbolls) tröjor


"Titta som vi kan"
Efter detta så ville Vanessa att Wille också skulle sätta sig på hennes rygg. SÖTE!


Tuffingen själv.


"Se Anneli, jag kan med"  Tror att hon dansar för mig


Familjen Skog-Hedman


Gudmor-gudson


Bad trollen

Nu över till någon väldigt speciell... ( iaf för barnen i F-C)

..nämligen...


Tadaa...TRULLE!!!
Han är F-C:s eget troll. Han bor hos klassens barn under tre dagar (under helgen). Dom turas om varje helg!


Nu är han hos William. Dom är bra kompisar...


...dom brukar busa...


...och mysa. Dom står varandra nära...


..Här är Trulles säng och Rim-Tim (som är den lilla svarta saken)


Här sover Trulle & Rim-Tim


Nu är det långt efter sovdag, så därför säger vi hejdå!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Micke

En full rulle dag.

Ha de o kram

2009-06-01 @ 20:14:01
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Cattie

Nej en full Trulle dag=))

2009-06-02 @ 09:42:08
Postat av: Bettan

Vilka härliga bilder!

Jag vart glad över att se dom!

Hoppas du inte är stelfrusen vid detta laget;)

Kram

2009-06-02 @ 17:21:42
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Nopp, jag gillar inre farbror doktorn, tycker dom flesta är klåpare.



Kram

2009-06-02 @ 19:43:16
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack Bettan =)

Dagen var helt underbar. Hade kul med barnen & Cattie. Man glömmer bort annat som man ej vill tänka på. Man blir glad när man kollar på korten från fredags-myset.



Jag tänkte att du inte gjorde det. Jag börjar blir van nu. Va hos min reumaläkare idag.Fick 5 kortisonsprutor. Idag har varit en aoa-dag.Går nog över till imrg, förhoppningsvis.

Massa kramar på dig. Krya på dig

2009-06-02 @ 22:24:46
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0