Fy bubblan..

..vilken natt.
Jag har vaknat varje timme, ibland varje halvtimme. Haft ont, mått illa.
Sov ända till klockan va halv tolv idag.
Helt väck. Blev för mycket för mig med värktabletterna.

Kristina kom och knackade på dörren vid tio i förmiddags och sa hejdå. Vilken tur, för jag orkade verkligen inte gå ner.
Hon ville inte åka utan och säga hejdå. Söta Kristina =)

Träffade en kvinna från Ausås. Trevligt! Ska ses när jag kommer hem. Ska kolla på hennes lya. Vem vet, jag kanske flyttar dit. Hon ska till Grekland och letar inneboede. Man ska aldrig säga aldrig =)
Vet att det är mitt ute på landet, men jag får ha hennes bil, så jag är inte strandsatt.
Blir det inget så är det kanske någon annan som jag känner som är intresserad.

Gunilla kom tillbaka idag. Har dock inte träffats så mycket, men snart är vi ju fria för dagen och då ses vi =)

Har varit på värmebehandling hos Ann-Christin. Hon är så jädrans trevlig & rar.
Sen gick jag upp och packade lite, eftersom jag ska operaras i morgon bitti så måste jag ju göra det nu.
Höll på att glömma bort tiden til Marie och min taktil massage, men jag hann i tid.
Jag var i ett sovande/vaket tillstånd där. Det är verkligen hur skönt som helst.
Men det var sista gången för både massage & värmebahandling. Tråkigt!

Nu har jag sjukgymnastik, men det blir inte att jag tränar något idag i och med jag mår dåligt.

Ikväll ska jag duscha i något medel så verkligen luktar grispiss. Nä, men nästa iaf. Hade jag blivit opererad med lokalbedövning hade jag inte behövt, men nu valde jag att bli nersövd.
Då får jag iaf sova utan att bli väckt på ett tag *s*

Nu måste jag flumma ner till Anneli.

Hej svejs!

Kristina: Du är saknad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0