Fy för bubblarns

Ska man ej kunna sitta i shorts i sitt eget hem?
Nä inte när man har en hyresvärd som stänger av värmen helt mellan den 15 maj-15 aug eller sep.
Jag fryser så att näsan rinner. Ändå har jag både linne, skjorta och en tjock tjock stickad kofta på mig. Är detta normalt????

Hoppas innerligen att meckanicken jag har här hemma som mäter tempraturen att den visar att det är för kallt.

Nu ska jag snart åka in till Cattie och barnen och strosa en runda på stan. Det är ju Jazzfestival i Ängelholm!

Nä, nu ska jag bädda in mig i filten igen för annars lär jag inte komma någonstans utan frysa till is.

Hörs senare idag, till dess ha det superduper!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0