Karatetävling & fyndlördag

Idag har jag och mina föräldrar varit på Idrottens Hus i Helsingborg och kollat när mina brorsbarn, Oscar & Victor, tävlat i karate.
Vi missade dock Victors, men han blev 4:a och det är ju fantastiskt bra för att vara första tävlingen.
Oscar var skitduktigt men mötte en kille som tränat i många år. Dom går ju efter ålder.

Victor tävlade i Kat och Ocsar i Kat & Fight (tror det hetter Kat. Tyckte Vicke sa så)

Fyndade minsann ett Adidas ställ för 200 kr. Det var ruskigt billigt. Kostade tydligen typ 1100 kr i butik, men dom sålde ut dom där för det är fjolårets modell och ska ta in årets modell nu, eller når sånt sa han som sålde.
Billigt var det i alla fall!

Vi skulle egentligen kört inom Ikea med så jag kunde handla för mitt presentkort från min bror, men jag var totalt medvetslös och ville bara hem.

Skönt och komma hem till sitt eget igen. Det första jag gjorde var att lägga mig i sängen och läste min bok. Vilade typ 30 min.
Klart det känns skumt att bara sitta på röva och inte göra så mycket som man gjorde i Spenshult.
Har dock snackat med Katarina så hon ska prata med dom i reumateamet så jag kommer att få göra samma saker.
Först ska jag till Kungälv och sen ta stygnen, men sen djävlar så ska jag komma i gång igen.
Pallar inte sitta här dag ut och dag in. Jag måste aktiveras för att må bättre!

Nu siktar jag in mig på Kungälv. Förhoppningsvis ska jag träffa Gunilla den yngre och hennes familj en kväll. Hon ska komma och hämta mig sen ska vi hem till dom och ha det mys =)

Tyar icker mer, har nada más att skriva om, men ha en bra lördag!

Puss & Kram

Wimsa, Cattie, Linn & Sassa: Me love you longtajm ♥♥♥♥
Tack för Ni finns vid min sida i allt detta som händer

Kommentarer
Postat av: Wilma

Always min runkbulle! ;o) Glöm ALDRIG 1:37!

2009-05-09 @ 19:51:20
Postat av: Micke

Önskar dej en skön kväll.

Kram

2009-05-09 @ 21:36:04
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anneli

Wilma: Maxat tuggummi, 1:37 tuggummi maxat.Is the shit <3

2009-05-09 @ 22:36:22
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linn

Love you right back <3

2009-05-09 @ 23:55:05
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0