Kristi Himmelsfärds dagen

Idag var jag verkligen toktrött när jag vaknade. Min moster har legat och haft en dialog med någon i drömmarnas värld.
Synd att mitt minne är så jävla dåligt, annars hade man ju kunnat återberätta vad hon sagt. Åtminstone för henne.
Ett tag trodde jag hon pratade med mig. Jag vågade inte svara, för jag trodde hon skulle bli pigg och få för sig att gå upp, men hon fortsatte sin dialog på egen hand.
Själv har jag varit utomlands i mina drömmar. Hittade en tokfin kille. ( drömmar går ju iaf). Tyvärr var mina föräldrar på samma ställe. Inte så skoj när man är nykär. Mamma var/är Fröken Nyfiken. Pappa var/är rätt lugn på den fronten.
Jag bestämde mig för att det var dags för dom att resa vidare och packade deras saker. Sen minns jag inte mer om den drömmen. Bara att det var jäkligt varmt och skönt. Massa sol & bad.

Vid tolv tiden så kom Dennis hit, så vi drog ner till hamnen och sen vidare till stranden. Massa myspys ju! Gulligt att köra hela vägen hit bara för en snabbvisit. Himla trevligt var det.
När vi var inne och handlade så stod vi och pratade med biträdet om vad det stod i tidningen. Det var en ung tjej som träffat en kille över nätet och när dom träffades så dödade han henne med 40 knivstick, eller vad det stod.
I alla fall så sa jag att jag hade aldrig träffat någon så över nätet. Han såg ju ut som en galning.
Biträdet menade på att det behövde jag inte. Jag hade ju min karl.
Då fick vi ju berätta att vi är bara vänner. Han är ju jävligt snygg den där Dennis, men nä, vi förbli vänner i stället.Tror aldrig vi ens hade fungerat som par.
Efter cirka en timme (inte i affären alltså) körde han mig hem till moster igen.

Moster och jag  gick hem till hennes väninnas hus och kollade till det lite och träffade deras vän. Satt och solade nån timme. Synd man ej tog bikini med ju. Hade det i tankarna, men det förblev i dom.

När vi kom tillbaka därifrån fick vi ett ryck och körde till Netto i Arlöv. Vidare och spanade på lite bilar. Vi såg en skedasnygg Ådi (audi). Den ville vi ha båda två =)

Handlade lite till för att sen åka hem och sätta oss vid våra datorer och nörda oss lite. Moster lagade mat som vi så klart åt.

Nu sitter jag här i hennes sovrum och lyssnar på avslappnad musik och är skitseg. Hade jag lagt mig ner i bingen hade jag nog slumrat in.

Får väl ta tag i mig och göra något vettigt, som typ.....gå in och sätta mig i soffan..Haha..

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram Anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0