Lite kort bara

Orkar inte skriva så mycket just nu, men jag ville bara tala om att denna dagen har varit helt jävla underbar.
Jag är så himla happy så det riktigt spritter i kroppen!
Kursen i Kungälv har verkligen gjort sitt. Jag kom stark ut från den. Ångrar absolut INTE att jag åkte dit.
Jag känner mig så starkt så jag fixat en del saker som jag grubblat på som in otta helvete, men nu ska det nog bli bra igen.

Imorgon åker jag till Lund för att möta upp min älskade moster. Sen efteråt vi har gjort det vi ska göra så åker vi hem till henne och där stannar jag några dagar. Eventuellt stannar jag till fredag. Vi får se hur allt blir!
Men hos henne ska jag i alla fall vara genom detta. Älskar dig!

Nu ska jag packa lite sen ska jag knoppa.

Ska ta bort stygnen i morgon och det ska bli riktigt skönt!!!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Bettan

Skönt att få åka iväg och bara ha det bra!

Trevlig resa!

Kram

2009-05-19 @ 10:46:45
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja d e skönt att komma bort lite,men jag har ju bara varit hemma typ 3-4 dagar sen mitten av april.Men d har varit en underbar tid borta=) Kram

2009-05-20 @ 16:14:35
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0