Lördag hela dan

Vaknade idag och kände att nu vill jag hem. Saknar min lya som attsingens.
Räknade ut att jag har bara varit hemma 4 hela dagar sen den 15 april. Då jag åkte till Spenshult.
Efter Spenshult åkte jag till hem till mamma & pappa, sen åkte jag hem för att åka vidare till Kungälv.
Var hemma 2 dagar och sen åkte jag hit här till min moster.
Nu får det vara bra. När jag kommer hem så ska jag stanna hemma, ett tag iaf.

Ja här har ju inte hänt så möd. Igår var vi nere i byn och hälsade på Stefan. Han säljer massa mojs på torget.
Tydligen så har han, mamma & moster lekt när dom va små. Dom växte upp i samma område.
Lite kul ju!
Köpte lite småkrams utav honom och fick lite gratis. Snällt!
Kvällen igår bestod av tv. Det var typ allt.

Ska snart ner och tvätta sen åker jag hem. Längtar efter min goa soffa!

Nu dammar min moster och sjunger under tiden. Hon är för rolig! ♥

Ja men vi hörs lite senare då!

Tjing moss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0