Lördagskväll

Jisses Amalia. När Jarmo trillade på Robinson så satt jag och höll händerna lite så där som man gör när man kolla skräckfilm. Usch, jag började nästa grina för det såg så läbbigt ut. Sen var jag ju lite nervös för att han ej skulle kunna fortsätta, men vem kom tillbaka om inte Jarmo!
Gott mos =)

Tågresan gick bra. Fick vänta en timme i Lund, men den gick rätt snabbt när man satt och kollade folk.
När jag skulle ta rulltrappan upp för att komma till rätt spår, gissa vad detta klantarselt gör! Jo, jag tar ett steg upp i rulltrappan, väskan efter bara det att väskan fumlar sig lite, jag tappar balansen och far ner för trappan. Och vet ni vad jag säger? Oh shit my god!
Men det var ju vuxet och säga så. Jag tittade inte ens på dom andra i den vanliga trappan eller killen bakom mig, men jag hörde dom i trappan reagerade på att jag nästan trillade.
Skämmigt! Sen har jag ju bara en hand att använda så det gjorde det lite kluddigare.

Väl hemma så snicksnackade jag med Tess & Petra. Sara kom efter en stund.
Tess hade tagit in posten. Ja, igen =)
Jag hade fått mina jeans som jag beställde. Assnygga!
Provar dom så är dom värsta plufsiga mitt mellan benen, annars satt dom bra. Kanske lite för stora.
Nu har jag iaf beställt nya i en annan storlek. Får se om dom sitter bättre.
Sara & Tess ska prova dessa jag har här, annars skickar jag ju tillbaka dom.

Här är knappt någon värmen i huset heller. Den fuckern är ju ding dong och har stängt av värmepannan helt eftersom det ska vara sommar.
Skickade till honom att reumatiker (eller en viss grupp, vet ej namnet på den, men det är typ pensionärer, reumatiker mfl), att vi ska ha mellan 22-24 grader. Hyresgästföreningen sa till mig att går han inte med på att höja skulle jag höra av mig, vilket jag berättade för honom.
Då skriver han tillbaka att jag skulle ge fan i och messa hans privat nummer och han var inte rädd för hyresgästföreningen för det var ju bara en sketen förening. Vuxna karl och så dåligt ordförråd!
Jag svarade honom där jag skrev: Lägg av! Men du tror att du ska få ringa när du vill! Men jag ska ringa till hyresgärstföreningen på måndag igen, bara min telefon är inkopplad igen.

Ang min hemtelefon så skulle jag ju testa Tre. Tror jag har skrivit och berättat det innan, Det var ett erbjudande där man fick mobilt bredband, ny mobil där man fick behålla sitt gamla nummer + att hemtelen blev kopplad dit. Kanon för jag sparade massa pengar om man jämför med det jag betalar idag.
Jag hämtade aldrig ut paketet med telefon & bredband. Jag stoppade allt så jag kunde behålla både mitt mobilnummer hos Comviq & hemtelen hos Glocalnet.
Mamma & pappa provade, men där var ingen täckning och sen klabbade dom så in otta. Då struntade jag med i det.

Angående hemluren så mailade jag Glocalnet så dom skulle stoppa så Tre ej kunde gå in och byta.
Saken är den att när jag kom hem från Kungälv så hade lik förbannat  urkopplad.
Pratade med dom på Glocalnet så jag slipper nu att betala den avgiften på 650 kr eftersom jag mailade dom och sa vad som än händer så ska jag stanna hos Glocalnet, eftersom tjejen mailade tillbaka och att hon skulle fixa detta.
Nu har det gått 1 vecka och den har inte blivit inkopplad.
Hemnumret är kopplad till något nummer som inte ens är det som jag har idag.
Pratade med Tre innan idag så dom ska fixa så den blir inkopplad imorgon. Vi får väl se vad som händer.

Skulle haft samtal med läkaren som opererade mig i Spenshult. Tydligen så var det i fredags, men sen har jag ju inte  varit hemma.
Hon får väl ringa igen.

Nä nu har jag skrivit massa skit.
Ska ta filten och gosa till det lite i soffan.

Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jo d va jag som hae lock då me..fadt nu e d på andra örat.. får väl gå o kolla d eller nåt..hoppas allt e bra me dig..=)

2009-05-24 @ 12:05:34
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att det finns fler som klantar sig i rulltrappan;)

Nu hinner jag svara, det har och är en turbulent helg.

Jag läser ibland inte alla bloggar dagligen, men flera gånger i veckan så tittar jag in, hinner inte alltid lämna en kommentar men brukar hålla mig uppdaterad.

Kram

2009-05-24 @ 15:35:22
Postat av: Micke

Ha en skön kväll.

Må väl o kram.

2009-05-24 @ 19:22:57
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack Micke och hoppas att du haft detsamma. Kramar till dig



Bettan: Du borde åka på semester ett tag så familjen lär sig att göra alla saker som du gör, själva.

Man behöver inte alltid lämna sitt avtryck. Vill man så gör man det. Vill man inte lr hinner inte så driter man i det =)

Ta det lilla lugna vännen. Du har bara en kropp.Massa kramar



Sabina:Hur fan hör du? Ja du får nog göra det för d låter ju inte bra. JOdå allt e toppen med mig.Behöver ju inte fråga hur d e m dig, för d vet jag ju nu.Kram kram

2009-05-24 @ 23:41:46
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0