Onsdag

Igår (tisdag) så samlades vi nere i matsalen för härliga Ulla hade köpte wienerbröd och glassbåtar som vi satt och mumsade på. Tackar så mycket!
Har verkligen tyckt det skulle bli skittråkigt att komma hem igen, men sen Kristina åkte så har jag dock sett framemot det. Många som man lärt känna åkte ju också idag sen resten åker på fredag eller nästa vecka.

Efter fikan kollade jag, Gunilla & Carina på Ugly Betty & Desperata Hemma fruar. Efter det så var det haj och good bye, upp i säng. Pratade lite på msn.
Sen var det nannedags.

Inatt fick jag sova längre stunder än dom andra dagarna. Var nog bara upp typ 3 gånger inatt.
Vaknade kl halv 6 och fick gå ut och värma vetekuddar för jag hade så jävla ont i nacke/axlar. Slumrade lite till, för att sen knata upp och ner och käka frulle med vetekuddan på båda axlarna.
Träffade läkaren och jag berättade för henne hur kasst jag mådde idag. Hon & sköterskorna trodde att det kunde bero på narkosen igår. Måste vara en reaktion från op. Känner det i halsen med där slangen varit. Men det är ju normalt när man varit nersövd.
Det känns som om man tränat värsta passet på gymmet. Som en grym träningsvärk.
 
Helt sjukt är det i alla fall. Både mamma & pappa har fått hjälpa mig att resa mig från sängen/soffan. 
När vi var och handlade kunde jag inte ens få upp maten på bandet. Det gör så jävla ont.
Snacka om invalid!
Hoppas verkligen att det gått över tills imorgon för det är helt sjukt!
Så länge jag inte rör mig så är det ok. 
Skrattar jag gör det tokont i magen, men ibland har jag inte kunnat låta bli.
Skulle lägga mig här i sängen, men eftersom mina föräldrar tagit bort en säng (var våningsäng innan), så har dom lagt båda madrasserna i en säng och jag kom fan inte upp, så vi fick hämta en sån liten pall som småbarn har när dom typ ska nå upp till vasken, för jag skulle kunna sätta mig i den. HAHA!!
Där kunde jag inte sluta skratta för jag tänkte: Jisses, 35 bast och måste ta en pall för att komma upp i sängen.

Men men, det går ju över. 

Annars har det väl inte hänt så mycket sen jag kom tillbaka till Skåneland.
Följde med mina föräldrar hem. Hade jag varit hemma hade jag väl fastnat i soffan och fått tillkalla hjälp,haha!

Men det känns i alla fall skönt att vara hemma igen. Man har gått o fasat lite på hur jag skulle reagera med att komma hem och allt med farmor som blåses upp igen. Där uppe har jag inte tänkt så mycket på det. Klart jag varit ledsen och pratat om det, men det har ändå kännts okej.
För det mesta har jag ju varit på toppenhumör där uppe pga omgivningen och alla rara människor som mår samma som jag, som förstår.
Vi kommer ju hålla kontakten vilket kommer vara mycket trevligt! Nu tyar jag inte mer. Ska försöka ta mig hasandes till nästa rum!
Wish me luck! Haha!

Tjenixen

Uppdatering 20:40

Känns lite bättre, men inte mycket. Hoppas att kunna sova ordentligt i natt iaf. Får väl hålla tummarna på mig själv och hoppas.

Nä jag orkar inte sitta här. Snart Grey´s =) Me like a lot!








 


Kommentarer
Postat av: Cattie

Hoppas att denna dagen blir betydligt bättre för Dej gumman!

Själv så e det veckan före så jag e SÅ irriterad på allt å alla.. ska sticka till pappa å lämna William idag för han ska vara där hela helgen.

Nu tror jag att jag ska sticka å jogga en runda i skogen å sen sola... var inte igår precis!

Om vi inte sticker till stugan idag eller tidigt imorrn (beror på vädret) så kan vi ju ses..

Puss puss

2009-05-07 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0