Söndagen


Idag har jag:
Läst en massa. Värsta bästa myset
Städat
Diskat (fast jag inte får)
Fixat ut lite saker till förrådet
Städat min förvaringsbox
Suttit och pratat med den nya grannen & Rille
Träffat Sabina
Tvättat
Byta duschdraperi (oh shit där flög en stor, fet intressepil. AJ SOM FAN!!!)
Renbäddat i sängen med mina nya sängkläder ;-) (Gunilla, du fattar )

Egentligen skulle jag bara ha en göra-ingenting-dag, men så blev det inte. Det började bra i alla fall med boken.
Saken är ju den att jag får inte använda handen som jag operarade, men oj vad jag glömmer bort det.
Men jag får ju skylla mig själv sen när det bultar i den.

Imorgon måste jag fixa med min resa til Kungälv. Antar att jag måste in till Ängelholm en runda.

Amen, jag orkar inte skriva mer.

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0