Tack!

Operationen gick bra. Efteråt mådde jag dock inte hundra och fick vänta ett tag innan jag fick komma ner på mitt rum.
Någon dusch blev det dock inte, men mina egna kläder har jag fått på mig i alla fall.
Sitter och skriver med pekfingelvalsen..haha..Fast det går rätt bra trots allt.

Det är asjobbigt för min axel för jag måste ju gå med armen upp hela tiden. Inte det skönaste när man har en axel/skuldra som är iflammerad de lux.
Men, men finns inte så mycket att göra.

Fick inte samres hem i morgon, så min pappa kommer och hämtar mig. Han är världens snällaste! Tänk nu om han hade jobbat, då hade jag fått försöka ta mig hem med all packning och en användbar hand, som dock inte är hundra gunnar.
Mamma ha blivit sjukskriven så jag kom med förslaget att hon kunde stanna hos sin invalidiserade dotter till på fredag, men icke sa kvinnan till svar. Skit i det då..haha!

Nu tyar jag icke mer!

Tack för era kommentarer! Tackar här istället!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Wilma

Så jävla skönt! Har skänkt dig massa tankar, tänkt på dig i dom urporriga underböjsorna! ;o) Pöss

2009-05-05 @ 22:25:46
Postat av: Sanca

Skönt att höra det gick bra! =)

2009-05-06 @ 17:52:30
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0