Today, it´s monday

Idag har jag aktiverat mig genom att promenerat ett x antal gånger. Fruktansvärt uttåkad.
Sista gången så gick jag förbi skolan och vips så var Malou där, sen fick jag ej gå. Jag skulle med dom hem och så fick det bli.
Annika, jag & Malou åkte ut till Pompir, en märkesklädesbutik mitt i no-where. Väldigt fina kläder och väldigt "fina" priser.
Ska man handla där får man råna en bank först, typ!
Åkte hem till dom efteråt och där blev det lite Singstar. Skitroligt ju=)

Tvättat har jag också gjort, idag igen. Hade ju tvättid idag, så jag fick leta fram något. Haha!

Sara & Nonne har varit här en kort runda på en snabbfika. Trevligt!

Jag är verkligen toktrött idag. Skulle lätt kunna lägga mig nu, men det är lite väl tidigt.

Fick en jättefin tavla utav min moster idag på posten. En välkommen hem present. Så jävla fin var den!Tack älskade du!

Nä vet ni, jag orkar inte sitta här mer.

Åker tidigt imorgon och återkommer på söndag, så det blir ingen uppdatering förrän då.
Ha det superduper tills dess!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0