Dagen i dag

Ingela skickade text om att hon ville komma på kaffe och snacka skit. Visst, du är välkommen.
Sätter på kaffe och när jag kommer tillbaka i rummet så ser jag att hon ringt. Ringde upp och då hade kommit en vän i nöd. Lugnt menade jag på. Jag kommer in med kaffet till Er i stället.

Var inne hos T en snabb sväng och kollade på hennes nya köksbord. Sara och Nonne kom också dit. Efter en stund så skulle jag gå in till mig själv och när jag va på väg så jag att vännen i nöd gick, så jag gick till Ingela en sväng och snackade lite skit.

Vet att det är tjatigt om hur jag mår nu, men det är precis lika jobbigt för mig som mår dåligt.
Idag har det varit sämre än innan. Huvudvärk har jag med haft.
Vilade lite på eftermiddagen och ska krypa till kojs nu.
Skallebanken sitter kvar ännu.

En ny dag imorgon!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0