=)

Jag har inte svininfluensan!!! Ringde dit idag och pratade med sköterskan.
Hon kollar datan och säger: Där är inget.
Jag svarar: Men ska det ta så lång tid?
Hon: Nä jag menar du har inte svininfluensan.
Jag: Jaha, ja men det var ju bra!

Som det kan bli.

Har inte varit ute sen i torsdags förra veckan merän till postlådan, men idag var jag tvungen att handla.
Nu har jag gjort det så nu kan jag stanna inne och kurera mig igen.
Trodde jag var bättre idag, men som vanligt varje gång jag tänker något sånt så visar det sig att jag tänkte helt fel tanke. Ska sluta tänka så nu! Hihi.

Träffade min brors yngsta son på vägen till affären. Han är så go så! Han blir alltid lika glad när vi träffas! 
Han ville komma hit efter skolan på fredag. Sa åt honom att höra av sig så vi får se hur jag mår då. Det skulle han göra. Kan ju va trevligt med ett litet besök utav honom.
Antar att vi ska spela skipbo och dricka te =)
Det brukar han vilja göra dom gånger han kommer på besök.

Hyresvärden var här snurrade runt.
Såg honom när jag skulle till affären.
Sa hej och som vanligt svarade han inte då sa jag högt och tydligt. Jag sa hej!
Hej fick han ur sig då.
Haha han gillar nog inte mig. Som om jag skulle bry mig!

Vilket tråkigt väder det är idag. Riktigt jävla skittrist är det. Regnigt och disigt.
Jag gillar ändå hösten, men idag tar priset för årets tråkigaste dag, typ!

Nu tyar jag icke mer!

Tjena moss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0