Foton från Rosa Bandet Galan

Här kommer lite foton från i torsdags. Tyvärr så satt vi långt från scenen så bilderna är ju en bit ifrån, men tog några från storbilds tv:n.
När jag har sett dom så är dom tokdåliga, men jag bjuder på dom ändå.


Jag hemma hos mina föräldrar


Världens bästa & finaste mamma


Jag & Mamma


Jasmin


Mamma & Ingrid


Ingrids man Jan


Rosa Bandet precis utanför Malmö Arena


Scenen


Mamma


Jassi


Dans & musik



Renee Nyberg & Hasse Aro


Sarah Dawn Finer


Petra Mede


Måns Zelmerlöv




Kramen som var värd 1 miljon kronor, som Percy Nilsson & hans fru Lotta skänkte


Ica hade samlat in en massa miljoner


Emma Wiklund från Lindex hade också samlat in pengar


Leona Lewis






Timbuktu

Så det var allt från Galan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0