Fredag

Har varit på VC igen. Dom tog odling på halsen sen ett blodprov för att se om jag har lunginflammation som dom tydligen kunde se genom blodet. Minns inte vad hon sa att det hette.
På måndag ska jag in och röngta mina bihålor.

Hon är väldigt orolig för mig att jag skulle få svinis. Det är jag också.
Fick Tamiflu med mig hem så om jag skulle få symtom för det så ska jag bara ta dom.

Hon tyckte också att något borde göra åt vätskan i lungorna eftersom hon tror att jag har haft det där sen jag hade lungsäcksinflammation dec -07.
Tömma kan man ej göra för då ska man ha 2 cm och skulle man tömma en gång så måste man göra det sen också.
Får väl se vad Spenshult säger om saken.

Sitter och väntar på att Victor ska komma. Han är väl på ingång snart. Vi ska fika på te & lussebullar och spela skipbo=)
Åh, jag blir så glad när han kommer. Finaste, finaste Victor!

Hyresvärden var här idag. Först hälsade han knappt. Sen började han snacka som bara den inne i tvättstugan.
Han ville få beröm för han satt in en "ny" tvättmaskin.
Jag frågade om värmen där ute (i tvättestugan) för där är verkligen skitkallt. Det var Kent som skulle fixa det, sa han. Tur han kan lägga över det på någon annan.
Frågade om torkskåpet. Men så länge vi hade torktulmare så behövdes det ju inget, enligt honom.
Jag frågade om det var meningen man skulle ta in och torka sin tvätt. Ja, det får ni väl göra då!
Sen frågade han om värmen i lyan. Jag sa att det var helt okej när jag hde 22 grader och att jag hade typ 20,5 nu. Men är där ingen annan lägenhet som du kan ta så dom kan dra på till 23 grader till dig.
Varför ska jag leta ny lägenhet, jag har väl inte sagt att det är kallt? Han trodde väl att han skulle slippa mig eftersom jag säger till om det skulle vara något och det kan han nog inte riktigt ta!


Nä, skit nu i det tuppjucket!

Nu ska jag förbereda te och spel tills Vicke kommer.

Tjinkamojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0