Gårdagen

Grannen ringde också upp hyresgästföreningen igår som i sin tur ringde vår hyresvärd.
Hon sa till honom att hon var inte rädd att dra honom in för domstol och så klart blev ju hyresvärden förbannad och menade på att det var ingen som skulle berätta för honom hur han skulle ta hand om sin fastighet och ville han sätta 18 grader i våra längeheter så fixade han det.

Saken är den nu att värmen har höjts så han var nog lite rädd trots allt och att någon skulle förvalta hans lägenheter.

Igår tog jag mig en promenad. Trodde jag skulle möta Vicke på väg från skolan men det gjorde jag inte. Så klart tog han en annan väg hem, men det fick jag reda på när jag redan var borta vid skolan.
Malou var ute och lekte såg mig och frågade om hon fick följa med mig hem. Ringde Annika och frågade och det fick hon så klart =)
Så vi promenixade hem till mig.

Hon åt lite mellis sen fikade vi på te och spelade yatzy.
När vi sitter och spelar knackade det på dörren och in kommer Minette.
Det var inte igår.

Efter ett litet tag knackade det igen och då var det grannen som berättade om det jag skrev ovan.

Sen kom Oscar hit och frågade om Malou var kvar här. Mycket folk under en kort tid.
Frågade om han ville komma in på te, men han var tvungen att gå hem och göra läxan innan karaten. Sötnos!

Minette var här i 5 timmar. Det blev mycket snacka. Trevligt! Det var länge sen vi träffades så här.

Smarthuvud som jag är så tog jag min medicin för tidigt och var hur trött som helst, men eftersom det var tisdag och massa bra program så fick jag hålla mig vaken.
Sov länge idag och känner mig helt slut i knoppen. Mega trött! Fast jag är mega trött varje dag ändå!

Vanessa ringde mig igår. Hon är en liten goding. Hon berättade att dom skulle koma till mig på torsdag=)
Så ser läget ut imorgon, Cattie, William & Sessan kommer imorgon. LÄNGTAR!!!!

Vädret är inte roligt för fem öre för det regna som tusans. Så det blir en dag/kväll att bara sitta inne och ha det mys.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0