Gillas INTE

Som Ni vet så fick jag ju aldrig någon ny medicin när jag var på Spenhult utan jag skulle höja dom jag har tills vätskan i lungorna försvann.

Jag har höjt dom och varje dag jag vaknat så känns det som jag lever i en slags dimma. Jag är medveten om saker och ting men sen samtidigt så känns det flummigt.
Som jag sitter rakt upp och ner så snurrar världen.

Det gillas INTE. Finns inget värre när man känner det så.

Ikväll ska jag ta medicinen betydligt mycket tidigare så kanske jag inte mår så konstigt så länge i morgon. Jag får helt enkelt exprimentera.

Sitter och väntar på att bibblan ska öppna. 40 min till får jag vänta.

Ha det superduper bra i höstrusket. Åh jag bara älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0