Glömt

Jag har helt glömt bort min blogg idag.

Sara kom hit innan idag. Vi fikade på lussekatter och kanelkaffe.
Efter det har jag faktiskt inte gjort så mycket.

Läst, myst, suttit här vid datan och spelat lite, gjort köttbullar för första gången i mitt liv och dom blev supergoda.

Eftersom det är fars dag på söndag så passade jag på att ringa pappa och bjuda honom och mamma på middag på söndag!
Zack följer säkerligen också med =)

Imorgon bitti blir det läkaren. IGEN!!!
Börjar blir måttligt trött på det nu.
Känns inte så kul att ha mått si sådär i 4 veckor nu. Upp & ner!

På eftermiddagen eller när jag varit hos läkaren så kommer Nutt till mig.

På fredag ska jag in till Ängelholm och möta upp en vän. Vännen min ska bjuda mig på lunch.
Ska bli kul. Det var ändå sen maj vi sågs.

Nu ska jag ta och bädda ner mig. Ska bara spela lite först..hihi

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0