Idioten is back

Igår när jag kom hem så hade jag 20 grader. Sätter igång extra elementet eftersom det är kyligt.

Idag så kommer Kent in och ska kolla hur många grader jag har. Säger att jag har nästan 22 grader och han kollar med sin mätargrej vilket blev det samma.
Så frågar jag om idiotäckelhyresvärden är tillbaka och det är han så klart.
När Kent går så säger han att nu behöver jag ju inte extra elementet mer. Stopp säger jag. Det ska jag visst ha.

Sitter i lugnan ro och läser tidningen och känner att det börjar bli svalare i lägenheten. Kollar elementen som så klart är avstängd. Jag får ju elen utav äckelhyresvärden eftersom det är hans fel att det inte är varmt i våra lägenheterna.

Ringer upp Kent eftersom han är den som är normal utav dom två och frågar varför han dragit av sladden. Det var inte han utav pecklet.
Tosig blev jag för det är inte okej att ha fucking 20 grader här inne. Hyresgästföreningen har skickat ut papper till honom ang reglerna.

Hur i helvete får en sån jävla puckad människa ha fastigheter när han ändå inte klarar av att ha dom? Han snackar och snackar och säger: Åh det ska jag fixa!
När då? 2023 eller?

Så nu får man ta och plocka på sig håser (strumpor), tjocketröja och slänga filten omkring sig ..IGEN!!
Kan han inte emigerar till Thailand istället????

Jag tycker inte illa om folk, men han är fan ett släkte för sig själv!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahahaha alltid lika roligt att läsa dina inlägg =)

2009-11-02 @ 21:06:06
Postat av: Anneli

Tack..haha

2009-11-02 @ 21:10:57
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0