Idol Göteborg nästa =)

Satt och kolla på Idol då säger Jide på tv att om man skickar Backstage och är bland dom 300 första så vinner man 2 biljetter till Idol nästa fredag på Scandinavium.
Jag gjorde mest på skoja och trodde ju ALDRIG i hela mitt liv att jag skulle vinna. jag är ju den som har både otur i spel och kärlek!

Men dra på trissor, JAG VANN!!!!
Jag blev så chockad över det att jag nog inte fattade det själv. Vilken grej liksom =)

Nu tillbaka till Idol!

Hejja Tove! Henne kommer jag träffa nästa fredag =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis! Roligt att du vann. Hoppas Sara kan följa med dig och att ni får en super rolig lördag tillsammans. Vi ska till Lisseberg på lördag, kanske vi ses. Kram Camilla.

2009-11-28 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0