Måndag

Har varit på sjukhuset idag och röntgat mina bihålor. Där var vätska i båda, om jag fattat läkaren rätt.
Ska till VC imorgon coh prata med min läkare och ta sockerprov på fastande.

Sen körde vi till Willys och handlade och vidare till Aleppo och åt middag.

Skulle egentligen till Katarina men när jag kom till sjukhuset gick jag upp och avbokade tider eftersom jag mådde inte så bra.
Undrar när denna förbannade hostan ska försvinna.
Har haft tokont vid lungorna idag.

Sen har jag varit inne hos Ingela och hämtat mitt el-element. Eftersom hyrevärden dragit ner värmen 3-4 grader och det är för kallt för mig med bara 20 grader pga reumatismen, så har jag fått plugga det här inne. Får väl ta den smällen när elräkningen kommer.
Han är som han är när han ej blev som han skulle!!!!

Nä fan jag har inget att skriva om idag heller.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0