MASSA MYS!!!!!

Älskade Vicke kom vid 14-tiden. Strax efter kom svägerskan med fika till oss. Jag hade redan varit och handlat men nu fick vi ju dubbelt upp i stället.

Vi spelade skipbo, drack te, åt lussebullar och ischoklad.
Victor lärde sig snabbt och var väldigt duktig.
Jag vann dock med 2-1.
För en gångs skull fick jag vinna. Vinner nästan aldrig när jag spelar med Sara.

Efter kortspelet så frågade jag om han ville hem, men det ville han inte. Vi kollade lite kort och videos som jag hade på min dator och på youtube.

Frågade igen om han ville hem, men icke. Så vi spelade yatzy. Jag vann igen, men det var nog bara för jag fick yatzy och inte han.
Nästa gång vinner han säkert både skipbo & yatzy.

När vi spelat klart så skulle han hem. På med regnkläder, mössa, vantar, reflexvästen lånade Vicke och hämta cyllen så bar det av mot deras hus.
Han lurade mig den lille fisen så jag cyklade fel..haha.
Men jag fick ju motion i alla fall + 30 kilo till.

Cyklade hem igen och då stod Jörgen här med bilen och Oscar stod och knackade på.
Berättade att jag redan lämnat Victor hemma och pratade lite med Oscar.
Han kunde ej gå på bio i morgon för han hade innebandymatch (hoppas ni vinner) och jag sa att vi får gå när jag har fått pengar nästa gång.

Nu är det bestämt i alla fall. Söndagen den 29 november ska jag & Oscar fira hans 12 -års dag med bio, popcorn & läsk!

Ikväll har jag tänt 29 st ljus för att vara exakt, ätit god mat, kollat lite på Idol sen slog jag över och kollade Skavlan.
Henke Larsson var där. Han är minsann inte så illa pinka för att vara pensionerad man = 0)

Nu är det bingbongen som gäller. Läsa lite sen sova som en stock!

Auf då eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0