Min bön blev hörd

Halv sitter/ligger i min säng med datan i knät och känner att det hade varit gott med godis.
Eftersom jag endast har varit ute vid postlådan idag så har jag inte varit och handlat något godis.

Skriver som status på min facebook: JAG VILL HA GODIS! Kan man få en leverans til dörren? Någon? Inte..hepp..då får jag väl äta morötter då =( Nä det behöver jag inte för jag har poppisar =)

Ett, tu, tre så knackar det på dörren. Jag hinner tänka att det nog är Sara eftersom hon jobbar just nu.
Nähe, där ute står Ingela med en påse godis!
Jag blev så jäkla paff.
Hon sa bara: Jag pratar i telefon så hejdå!

Haha, ärligt talat nu skämmer hon bort mig lite. Men hon ska nog får igen. Jag måste smida en plan och göra det smidigt för annars tar hon icke emot något.
Hon är svår den därningar =)

Nu ska jag mysa isängen med mitt godis & julmust.

FREDAGSMYS DELUXE!

Kommentarer
Postat av: erika

Kan inte ja osså få en liten stjärna? puppy eyes

2009-11-06 @ 20:13:42
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0