Svininfluensan

Jag tror jag har fått svininfluensan...Kolla själv liksom

Halsont - det hade jag för 3 veckor sen // CHECK

Förkyld - också 3 veckor sen. Nu gör ont i näsborrarna i stället // CHECK

Feber - den kommer och går och har gjort dom senaste 3 veckorna. Den hälsade på för cirkus 1 timme sen. // CHECK

Kräkningar - dom kommer ofta (nä jag är icke gravid) // CHECK

Diarré - hård i magen kan också vara ett tecken har jag läst // CHECK

Huvudvärk - är bevis på att man har något innanför pannbenet // CHECK

Ont i kroppen - reumatisk värk räknas // CHECK

Hosta - hostade en fredag i ca 3 min // CHECK

Trötthet - alltid trött

Allt stämmer ju! Allt är liksom checkat!

Nu ska jag bara invänta morgon dagen sen ska jag gå bort till Munka Allköp och hosta bland alla andra, kanske tom besöka skolorna, dagis och fritids.

Munka ska bli införd på kartan..

Stor epedemi i Munka!

En 35 årig kvinna kände att något inte stod rätt till. Hon hade sina aningar om att det kunde vara svininfluensan. I stället för att uppsöka läkare så gick hon runt i Munka-Ljungby och hostade på folk.
Nu har nästa alla som inte vaccinerat sig insjunknat.
35 åringen kommer att få ta konsekvenserna för vad hon orsakat!!!
-
Källa Helsingborgs Dagblad

Ps: detta inlägg är fullt med ironi

Kommentarer
Postat av: Matilda

Och den här 35 åring var hos föräldrarna i helgen

i och med 35 åringen tror att hon har influensan så

förstår jag inte varför hon åker hem till sin mor och far ,,,vill 35 åringen att även dom ska få flunsan ????

2009-11-02 @ 21:57:27
Postat av: Anneli

Men det har inte med saken att göra för då mådde jag bra. D var igår kväll som jag insjuknade.

2009-11-03 @ 12:57:27
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0