Tordag, fredag & lördag

I torsdags så kom Cattie, William & Vanessa hit.
Mötte dom vid bussen, handlade fika och sen hem till mig.
Vanessa var segstartad till max. Nog för det brukar ta tid innan hon börjar prata men nu tog det väldigt lång tid.

Vi fikade sen spelade vi skipbo.
Wille var jätteduktig. Jag vann, Cattie kom två och sist men inte minst Wille. Kul att få vinna lite. Gör man ju aldrig när Sara är här.

Sen blev det värsta buset med min gymboll. Vansessa nulla bollen med Wille..haha..Hon är så söt hon kan ej säga r.

Det blev ett par härliga timmar innan dom åkte hem igen.


Gottegrisar


Sötnöt, min gudson


Nullar bollen


Oj som det kan gå


Yo, passa er för jag är coolast i stan


Titta vad jag kan


Juvlerna


Nu dansas det


Tror det är någon sorts av apdans


Här snurras det med en styck lillasyster


Sjöjungfrun

Det var allt för den gången!

LÖRDAG

Igår var jag ute på en promenix. Gick bort mot skolan. Tänkte på att möta Victor, men han svarade inte med en gång så jag fortsatte att gå. Jag hann dock inte många steg innan han svarade. Han skrev att han skulle gå cykelvägen så jag gick ner till cykelvägen och började gå och mot skolan.
Där var både Oscar & Victor. Trodde den storbror slutade kl 15, men tji fick jag. Frågade om han ville gå med oss, men han  skulle hämta Malou på fritids.

Jag, Vicke & Adam började gå när jag frågade Vicke om han ville följa med mig hem. Eftersom Annika skulle hämta dom andra två så gick vi dit och väntade på henne.
Det gick bra! Så började promenaden hem till mig. Vi gick världens omväg bara för Victor & Adam skulle hinna prata mer med varandra.
Jag sa att dom hade ju träffats hela dagen, men det spelade ingen roll. Så gulliga så. Dom är bästisar =)
Jag tror Victor har hittat sin överman med att prata mycket! Adam pratade i ett ..haha.

Adam följde med in på gården för han ville se hur här såg ut. Jag skulle hjälpa grannen med att få igång den nya tvättmaskinen.
Vicke och jag gick in och Adam gick hem. Han fick mellis sen drack vi te och spelade skipbo.
Han var nära att vinna andra omgången, men blev tagen på mållinjen, tyvärr. Nästan gång vinner han alldeles säkert!

När vi satt och spelade som messade min kusin Elin mig och undrade om jag var frisk och vad jag skulle göra. Vi bestämde att hon skulle komma hit på kvällen och ha fredagmys och kolla Idol.

Victor gick hem vid fyra-tiden & jag gick till affären.

Jag hann dammsuga och hyresvärden kom en sväng. Tjottahajti läckte och stod och rann hela tiden. Han var hur trevlig som helst!

Tog en dusch innan middagen och sen kom Elin vid halv sju tiden.
Hon hade muffins med sig som Markus bakat och en annan sort som Lotte bakat. Jättegoda!
Vi skulle kolla Idol, men kan säga att vi snackade mest! Fast det var himla trevligt.
Hon åkte hem vid halv tolv, tror jag klockan var.

Idag hade jag velat åka in till hembygsparken och gått på julmarknad där. Där är en julshow kl 16, men vill inte åka in själv.

Det blir nog bara en liten promenad på sin höjd idag. Hela kroppen är helt stel! Det känns som om jag var ute på galaj igår. Så var dock inte fallet!

På måndag åker jag till Spången. Tisdags morgon åker mina föräldrar till Egypten så jag ska passa "lillebror" Zack.
Lättare att ha honom där än här.
Det ska bli mys. Det kommer lite folk och hälsar på så jag kommer inte var mon allena.
Ser fram emot det faktiskt.

Nu så ska jag nog ta den där lilla promenaden. Nä  förresten jag ska läsa mina tidningar först. Ligger efter haha...

Ha en underbar lördag. Glöm icke Robinson ikväll!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0