Torsdag

Idag har jag varit ute på en pytteliten promenad. Var borta hos Sara & Kungen och drack kaffe.
Det är första gången jag varit ute på en vecka förutom härom dagen då jag behövde cykla till affären.

När jag kom hem från Sara så knackade på dörren. Där ute står sötaste Victor. Han hade glömt sina nycklar och behövde ringa mamma.
Jag bjöd in honom på te och sen spelade vi skipbo till Annika hämtade honom. Han hade minsann nybörjar tur.

Trodde jag var på bättringsväg. Nu räcker det nog att jag tänker tanken bara så kommer febern tillbaka.
Jag är väldigt trött på det nu. RIKTIGT TRÖTT! Mår pecka!!!!
Pratade med VC som sa att jag ska höra av mig i morgon.

Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa tidningen.

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0