Torsdag

Sitter och dricker en kopp kaffe, äter frulle och snackar med syrran på msn.
Har det varmt & gott i min lya. Vädret utanför är grått, trist och regnigt men jag mår ändå kanon!

Sitter och tittar på Efter tio där sångaren i Takida är med och berättar om sitt självmordförsök & vägen tillbaka. Fick se video om en låt som han gjort. Jag vet inte riktigt om texten handlade om hans mamma eller om det var om han själv. Den var jävligt bra ialla fall. Dom ÄR bra!

Efter tio är faktiskt bra och intressant att kolla på. Är det kärringvarning på mig nu? Nä eller?

Älskade Cattie & barnen kommer vid ett. Mysigt!
Det var länge sen jag träffade barnen.
Var där uppe en snabbis efter jag varit på sjukhuset och lämnade Willes boll. Kunde ej stanna för mamma & pappa satt i bieln och väntade. Sen har det inte blivit av.
Men idag kommer dom och ska hälsa på.
Vanessa ringde i tisdags och berättade att dom skulle komma idag. Sötnöt!
Kameran är laddad =)

Ha en underbar dag för det ska jag har !!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: coolbettan

Härligt att du har en bra dag!

Tack för gratulationen!

Kram

2009-11-20 @ 14:03:25
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0