Torsdag hela dagen

Såg nu att jag var helt förvirrad i dagarna. Skrev torsdag igår..haha..

Har varit och klippt mig. Första gången på länge som jag blir riktigt nöjd. Det blev precis så som jag ville ha det. Ska nog passa på att klippa mig här i stället när jag ändå är här hemma.
Sen är det 120 kr billigare än hemma i Munka.

Zack han tittade så sorgligt på mig när jag skulle cykla upp till frissan. desto gladare blev han när jag kom hem igen. Tog en långpromenad.
Det blåser som in i kattens. Kallt är det.

Har faktiskt inte gjort så mycket mer sen jag kom tillbaka hit. Har läst tidningen från igår och idag!
Idag hoppar jag att dammsuga. Dammsög & tvättade i tisdags och igår.
Torsdag får bli min vilodag.Hihi!

Ska nog gå och kolla Bröllopsfotografen imorgon eller så blir det på söndag!
Riktigt länge sen jag var på bio. Ska i och för sig med Oscar så fort han hört av sig om vilken dag han kunde.
Skulle egentligen på söndag, men jag är ju här och har ingen bil!

Mamma & pappa hade fått helkroppsmassage idag och efteråt så gick dom till stranden och solade & bada. Gottegrisar!
Det är dom välunnade!

Zack ligger här i sängen sidan om och sover med huduet på kudden, precis som vi. Bekvömt ska det vara.

Ha det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0